Tuesday, October 26, 2010

26.10.2010 


         Pada suatu hari , di pagi yg gelap gelita. saya banggun coz mak kejut suruh solat subuh . hahaha . saya pun bangun and buad ape yg perlu . THEN saya da habis buad semua tu , ingat nk tido , haihhhhh , takbole tido la plak . saya pun duduk sambil tgok pic D dlm handfone . arhhh bosan jugak pagipagi kan . tibatiba saya ternmpk PSP di tepi saya . saya pon main gameeeeeeee . sampai pukol 7.30 . THEN , saya mandi sebab nk pegi sch . haihhh . malas gilee nk pegi sch . THEN saya sudah sampai kat sch . saya pun text D ' kat mane ' . then die reply ' kat bus stop ' . okay . saya pun menuju ke bas stop . Apabila saya sudah masuk sch . terus pegi dewan . penat betol jln . pastu da sampai dewan . jumpa apis and k-rel . hhaahah . pengau gile apis kitai FAWAS . hahaha . kita org pon masok dewan . duduk lepak dgn org bernama HAZIQ , SHAFIQ AND FAUZAN  . haha . then cikgu pun masuk dewan . cikgu buad game amende a . HAHAHA . pelikpelik je ? yg menang kumpulan fauzan , *bole a menang kitaorg bantu . haha . PASTU cikgu bg puzzle , saya dan syafiq ? pasang je . hahaha . susah gilee ? haha tak lame kemudian , cikgu pun kasi balik . 
then kitaorg balik . saya pon da smpai bus stop tibatiba D text 'kat mane ? lepak syarifah jumm ' . saya pon tgh bosan . saya pegi la syarifah . mknmknmkn . kita org balik ? saya balik dgn D . hahah . ape a D takot anjeng . PENAKUTT !! . haha . D pon da sampai rumah die . kita org pon blahhh . saya pun pergi tunggu bas . bukan maen lama lg . haihhh . sakit gila hati tunggu lamalama . dr 2.30 - 4.00 . lama tak ? hahaha . apabila saya sudah smpai rumah . saya baring ? maen psp sambil text D . maen bende tu smpai magrib . hahaha . saya pon mandi and solat magrib pastu ngaji . sesudah itu , member saya plak text ? ajak lepak . saya pun ape lg on la . hahaha . merayau satuu rumah pastu tgok org maen badminton . hahaha . dlm pukol 11.00 kita org balik . then , saya solat isyak and tidooo ,THE END :)

*sory , story ni mcm tak best la . haha

No comments:

Post a Comment